Shopping :D

Hej,

Igår kom Sandra och Ylva hem :D De kom förbi och ville smaka på våra cupcakes som vi bakade för några dagar sedan så det blev te och cupcakes, bilder och historier :) Det verkar ha haft jättetrevligt :D

Idag ringde Sandra mig halv tolv och frågade om jag var redo för shopping inom en timme så det fick bli en snabbfixning och sedan att traska ner till stan. Väl där kom jag på att jag inte hade ätit frukost eller lunch så vi gick och köpte lite frukt varav en var granatäpple och jag kan väl säga som så att jag inte är ett stort fan :P

Sedan blev det Primark :D Där inhandlades ett par nya skor, ett par steps som jag numer inte kan leva utan och ett par mycket fulfina glasögon :) Jag har gått och kikat på en baddräkt där också väldigt länge och nu när jag äntligen kände mig redo att prva den så fanns det inte i min storlek :( sånt är livet.

Sedan blev det New Look där jag hittade ett perfekt par jeans och en jättesöt t-shirt :) Och för första gången har jag köpt jeans utan att behöva känna att det paret av det bästa som fanns av en massa dåliga, för att vara ärlig så fanns det bara en mörk bootcutmodell och de sitter som ett smäck, de är inte ens för långa :D

Idag fyller min lillasyster Erica 19 :D Hon är världens bästa syster och jag älskar henne över allt annat :) Hoppas du hade världens bästa födelsedag för det förtjänar du <3


Kommentarer
Postat av: mamma....

så glad att du skriver igen... lulu

2010-05-04 @ 22:25:27
Postat av: irre

tack anette <3 älskar dig med & saknar dig

2010-05-09 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0