Boredom and Homesickness

Hej,

Idag har varit ytterst tråkig och ickeproduktiv. Pappa ringde i förmiddags och frågade vad Erica fick i present förra året, hoppas jag sa rätt annars har hon nog dubbletter nu :)

Åter en dag har spenderats på Facebook men det har inte heller vart för roligt. Dock har jag lärt mig att sitta och titta på kompisars bilder från studenten och annat roligt är inte bra för hemlängtan. Jag bör inte vara ensam här :O Det är inte nyttigt för mig, även om vi inte alltid gör saker på helgerna så vet jag att jag inte är helt ensam.

Jag saknar allt, jag vill hem. Två veckor i början av sommarn kommer inte räcka, hur ska jag hinna allt? Jag saknar Pappa och Erica och Mamma fast hon var här för lite mer än en månad sen. Jag saknar Pallas och alla andra hemma.


Pallas förkroppsligar glädje för mig :)

Nu blev det ett deppinlägg men imorgon kommer Sandra och Ylva hem så då ser jag nog ljuset i tunneln och på Måndag får det bli jeansshopping :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar bilden, men wtf<3<3<3<3 glädje är att umgås med dig:):):):) MISS YOU SÅ JÄVLA MYCKET!!!!!!!!!!!!<3<3<3

2010-05-06 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0