Barnvakt och tvätt

Hej :)

Ikväll sitter jag barnvakt och tvättar medans Sam och Oz är ute ett tag :) Frågan är om jag kan hänga tvätten ute inatt? Eller ska jag satsa på torktumlaren? Det blir og torktumlaren även om jag inte älskar att tumla allt, men vissa småsaker kanske kan hängas ute :)

Igår kom tjejerna hit och vi skulle grilla. Tjejerna är numera Natalia, Sandra och Sara, snart kommer det också innebära Veronika som ersätter Ylva, inte för att man någonsin kan ersätta henne <3

De kom iaf hit och vi skulle grilla, de hade med sig en liten engångsgrill för det var ju lite meningslöst att dra igång hela den stora som vi har. Det var inte det lättaste att få igång grillen men efter ett tag så gick det ändå :) Det blev grillad lax, sparris och sallad OCH Örtsås (Tack mamma) så himla gott :D lite vin och morotsstavar och dipp och vi hade en helkväll :P Dock fick vi äta ganska sent, tio i elva men det var det värt :P

Vet int riktigt vad som händer i helgen, känns som om jag vill hålla mig i krokarna, kanske kika på en studentpresent till Erica :)

Jag kommer hem om 18 dagar :D någon som vill planera min vistelse? :P Det känns lite konstigt att åka hem en sådan kort tid efter att ha varit borta så länge, det känns inte som om det var 5 månader sedan jag åkte hit i januari :P

Nu blir det att stoppa in en ny maskin :)

Ha de

Kommentarer
Postat av: irre

studentpresent till erica - det gillas ;D

2010-05-24 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0