Sjuk och ingen mamma här

Jahapp. Vem hade kunnat tro att om är med två sjuka barn i tio dagar i mycket små utrymmen att man själv skulle bli sjuk? Jag! Som aldrig blir sjuk :O Men här sitter jag med en ledsen mage och huvudvärk :(

 Och till råga på allt så glömde mamma passet i Sundsvall så hon kom inte idag utan åkte hem från Stavanger till Sundsvall för att hämta det :P Hon kommer iaf imorgon vilket jag ser mycket fram emot, nu är den stora frågan om taxichaufförerna i Gloucester hittar till 7 Lea Court eller om vi kommer finna ett litet myrhål i millitärens hårda schema så vi kan hämta henne på busstationen.

Bilturen hem har inte varit rolig, har jag inte haft ont i magen har jag vart åksjuk och jag tror att barn kan snappa upp om man vill bli lämnad ifred. När man mådde som sämst skulle Connie absolut ha uppmärksamhet, och då räcker det ju såklart inte med lite roliga miner utan man ska gå igenom sju olika leksaker, tre drycker och fem olika godsaker. Efter ett tag kommer man fram till att hon får gråta tills hon somnar :/

Och Millie såg bara på filmer och det var ju bra iaf.

Snart måste jag bortse från min mage och damsuga mitt rum :/

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Therese

stackare! Har du blívit magsjuk?! Inte kul med magont och illamående <3

2010-03-17 @ 21:03:18
URL: http://www.nogg.se/envackerflickasliv
Postat av: Pappan

Stackars lilla flicka. Connie alltså! Gråta till hon somnar:-(. Stackars lite dej också, som är magsjuk. Bli frisk till mamma kommer!

2010-03-17 @ 22:05:16
Postat av: Sandra

Har hon kommit fram än? Jag ser fram emot att träffa din mamma snart! Kanske imorgon?

2010-03-18 @ 23:44:15
URL: http://www.aupair-sandra.blogspot.com
Postat av: Karina T

Fy vad jobbigt:/

2010-03-23 @ 14:29:56
URL: http://karinat.wordpress.com/
Postat av: Veronica

Glad påsk! :) Ha en jättebra helg.

2010-04-03 @ 12:09:50
Postat av: Anonym

Vafan, jag vill se some pics nettan!!!!:D Annars hoppas jag att allt är bra, saknar dig. puss!!

2010-04-11 @ 16:33:08
Postat av: PANTERN

glömde skriva att det var från mig HEHEHHEHEHEHH! den bästa av dom alla, Paulina!

2010-04-11 @ 16:33:37
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0