Sjärtlappsåkning och Melodifestivalen

Hej,

Igår åkte jag och tjejerna sjärtlapp, vi hade bara en så vi fick dela men det gick bra för jag har fortfarande ont så jag var inte så sugen och Connie var inte så jätteimponerad eftersom jag hela tiden höll i henne :P Men Millie gillade det jättemycket även om hon inte riktigt fick till det med att hålla balansen och lyfta fötterna så att de inte tog i och bromsade hela tiden :)

Igår skulle jag se på Melodifestivalen men tjejerna hade så konstiga ljud för sig i sängarna och jag var barnvakt så det fick vänta tills idag. I förmiddags såg jag på eländet och showen i sig var ganska bra men låtarna var ju inte på långa vägar så bra som jag hade trott att de skulle vara. Och som vanligt vann fel låt, vem som helst av killarna kunde ha vunnit (utom Darin) och jag hade varit nöjd menmen nu har svenska folket och Europas jurygrupper talat och tydligen ville man att Anna skulle vinna :/ För första året kommer jag inte kunna känna mig någorlunda nöjd med låten som representerar Sverige.

Och det värsta med hela åbäket som Melodifestivalen faktiskt är så är Dolph Lundgren det värsta jag har sett och hört på länge :O Vem på SVT har rökt på till räckligt mycket för att låta Dolph sjunga och dansa? Jag ville sjunka genom jorden när jag hörde honom sjunga och jag önskar fortfarande att jag hade sluppit höra det där. Läskigt stel är han och jag tyckte att han såg lite äcklig ut när cheerleadersarna (:P) satt på hans axlar :O

Idag var jag ledig på förmiddagen så jag gick ut och solande och tog lite extra bilder så att jag var säker på att jag hade bilder på allt när jag åker härifrån. Efter lunch åkte Sam och Oz till backen men de var bara borta i ca två timmar för de mådde inte så bra :/ Bra för mig tyckte jag dock men då började Sam packa och så blev det mitt jobb att hålla flickorna ur vägen utan att lämna lägenheten. Detta var ett mycket svårt jobb men efter ett tag så tog Oz Millie och gick och badade så att jag kunde få packa mina saker så nu är jag nästan fördigpackad och redo att åka hem.

Jag längtar hem till England för mamma kommer på onsdag :) iofs måste jag först överleva två dagar i bilen med två glin och en färjtur mellan Calais och Dover men det går nog bra. Är det fint väder kommer jag nog vara ute på däck hela turen för det är så fint på kanalen :)

Nu kommer ni nog inte höra från mig på någon dag :P

Ha det bra och ta hand om er :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0