Hejsan Frankrike :)

Hejhopp,

Idag anlände vi till lägenheten här i någontingnågonting, jag har fortfarande inte riktigt listat ut vad det heter, men jag vet hur man uttalar det, när jag komer ihåg det :P

Det är inte världens största lägenhet, en stor etta på 30 kvadrat. Jag sover dock i en mycket mysig våningsäng, den knakar lite men det gör nog inte så mycket, det är nog Ozs snarkningar som kommer vara jobbigast. Jag får nog gå och köpa örongproppar imorgon. Utsikten från balkongen är helt fantastisk jag ska ta bilder varje dag och så ska jag lägga ut den bästa med bästa vädret :P

Imorgon ska vi allihopa följa med Millie till en barngrupp så jag vet vart jag ska hämta henne för lunch. Om hon klarar av att inte kissa i byxorna kommer hon kunna vara där hela veckan. Hoppashoppas, men det vore mycket att begära, för det vore är helt nytt för henne, men om hon känner att hon relaterar till någon vuxen kanske det går :) Hon har dock klarat sig hela vägen hit och det har varit två långa dagar i bilen :)

Jag tackar Gud för att Oz och Sam tyckte att flickorna var stora nog att få protabla DVDspelare så jag slapp underhålla dem hela tiden. Dock har jag fått sitta i en mycket konstig ställning för att låta Connie leka med mina fingrar när hon var  ledsen så jag har lite ont i ryggen, annat än det gick det jättebra.

För ett tag sedan, typ 19.40, gick Sam och Oz ut för att fixa lite grejer på internet på en internetbar så de lämnade mig här medans flickorna var vakna så de blev jätteledsna när de såg att de gick och trodde att de blev lämna de så jag har haft två storgråtande ungar på halsen och jag har inte vetat om jag ska gå och trösta dem eller om jag skulle låta dem vara. Det slutade med att jag gick och klappade Connie lite på magen så att hon viste att hon inte var ensam, efter kom Millie till mig två gånger, jag hjälpte henne tillbaka till sin säng och andra gången tände Millie säng lampan så för att slippa diskussioner så kruvade jag ut lampan. Millie hade ett stort vredesutbrott och hon har nyss somnat (20.30), undrar om det är en hållbar taktik? Att göra henne arg så att hon bir trött av att gråta? Någon med idéer?

Någon som bor ganska nära har ingen säkerhet på sitt internet så jag sneakar på dennes men man vet ju aldrig när denne åker härifrån och tar sitt internet med sig, så jag gör det mesta av den tillgången jag har nu :) Jag har tillochmed kunnat göra nästan alla mina spellistor på Spotify available offline :D ska göra en till bra lista innan natten är här :P

Ha det bra så hör jag förhoppningsvis av mig snart så kanske det blir lite bider, annars kommer de när jag kommer hem :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0