hejsan hoppsan

Detta skrevs och lades upp för sex dagar sedan men blogg.se vill inte samma saker som jag...

Hejsan hoppsan, det var inte igår :P

Tänkte bara att det kanske är någon stackars själ som fortfarande läser denna arma blogg ibland så nu är jag tillbaka för ännu en sporadisk session.

Sedan jag kom tillbaka efter Ericas student har jag inte gjort så mycket, ett par utekvällar och en biodejt men inte så mycket mer än så :)

Connie har blivit stor och är definitivt i trottsåldern och om det kan jag bara säga: Jobbigt.
Millie är sig själv men lite mer gränsprövande än hon varit förut om det kan jag säga: Jobbigt.

Jag kommer att komma hem den 8 augusti och då kommer jag vara hemma i två veckor :D Jag hade i tankarna att jag skulle åka till Östersund och vara med Ylva och Sandra lite, vi får se hur det blir :) Men det blir absolut lite bus i Sundsvall :D

Några dagar efter att jag kommer tillbaka hit så kommer Oz att åka till Afghanistan i tre veckor, vi får väl se hur det går....

Änywhay, det får räcka så länge. På återseende :)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag blev så glad när jag fick ett meddelande om att du hade uppdaterat din blogg, är nog den blogg jag allra helst ville ha ett nytt inlägg från :) Hur är livet i Hereford då? Nåt roligt som händer? Har du träffat mina barn nåt? Åkt på några roadtrips? Jag vill veta allt!



Det vore jättekul att träffa dig, både jag och Sandra har sett fram emot det, men tyvärr är vi båda bortresta... :( Men vi tänkte ju åka till en England en sväng till hösten, så vi kan väl ses då?



Kramar!

2010-08-03 @ 21:10:49
Postat av: Nettean

Vad roligt att höra, jag ska försöka att skriva lite mer :) Det är jättebra här i Hereford, det händer inte så överdrivet mycket. Jag är tillsammans med Barney nu så jag är med honom ganska mycket. Jag har träffat dina barn ett par gånger men inte så ofta så de känner nog inte riktigt igen mig :/ Det har inte blivit några roadtrips, jag och sara har inte riktigt klickat och hon ska åka hem när jag är hemma av någon outgrundlig anledning :s



Jag skulle också vilja träffa dig, jag pratade med Sandra igår och honoch jag ska träffas medans hon är i Hedemora :) kanske du kan joina oss? Om ni kommer ska vi absolut träffas, jag pratade med Kristine igår och hon och jag ska också träffas :D Jag ska förresten stanna här tills Oz kommer tillbaka från Afghanistan :)



Hur är allt i Sverige?



Kram!!!

2010-08-05 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0