Oxytocinboost och tjejkväll

Hej,

Igår kom tjejerna hit och vi åt chips och dip :D Vi såg på diseyfilmer dock bara två; den lilla kycklingen och Bambi. Kycklingen var jätterolig :D Tack mamma för att jag inte fick se Bambi när jag var liten, den var astråkig. Sandra och Ylva somnade till och med :P

Idag blir det tjejkväll hos Ylva :) Det blir  middagslagning, jag tror att  det står potatisgratäng och lammkotletter på menyn :D Gottans

På senaste tiden har jag försökt boosta flickorna på oxytocin :) Det är något som jag tycker mig kunna komma ihåg att min naturkunskapslärare har sagt att man blir lungare om man blir rörd på ett lugnt sätt så nu så fort jag får tillfälle så sitter flickorna i mitt knä och jag gör stora cirklar med händerna på deras bröstkorg och mage, ibland tror jag fakitskt att det fungerar :) De blir lugnare ett litet tag, sedan är det 105% procent igen :P


Önskar att de kunde vara så här lite oftare :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tyckte det var jattesynd att jag missade Disneykvallen men sen sag jag vilka filmer ni tittade pa och da blev jag ganska glad over att jag inte var dar ;) Kramar!!!

2010-02-27 @ 17:58:54
Postat av: Karina T

Haha, det brukar vara så men tyvärr är de sällan sådär lugna och fina:P Är du aupair i en svensk familj?:)



Sv: Mm, den låten tilltalar mig väldigt mycket och jag tycker att krig är jätteonödigt... Hur folk blir behandlad, vad man tvingas att göra... det är ju helt sjukt och hemskt... Men visst... Stora politiker tjänar massvis med pengar på det... medan våra nära och kära dör... Usch!

2010-02-28 @ 16:22:49
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0