Nedkissade trosor och regn

Hej,

För tio mintuer sedan gick Veronicas tåg, jag kommer sakna henne men vi kommer att ses till sommarn :)

Igår tvättade jag, mycket. Och medans Millie såg på TV och Connie sov tog jag en dusch. Under de 10 minuter jag var borta gick Millie på toa men hon kissade lite i trosorna, och här händer något som visar att jag har lärt henne något, hon la dem i torktumlaren som var igång med min rena tvätt. Hon hade lagt dem i tvättmaskinen men den var igång. Jag vet inte om det var gulligt eller äckligt. Tvätten fick iaf tvättas om :P

Innan dess satt jag och lyssnade på musik och hon kom och kikade på datorn och hon sa: "I don't love it" Är hon inte för söt ibland? :P



Just nu regnar det, eller är det snö? det går inte all avgöra, vilket gör att jag inte blir alltför sugen på att ta på mig kängorna och gå ut med flickorna men om Connie sover tills halv fyra slipper jag det (hoppas) för då är det ungefär en halvtimme till Oz kommer hem och då vill jag gärna vara hemma. Jag tycker lite att eftersom de bara ser barnen ett par timmar på kvällen så är det orättvist att jag kommer hem med dem en timme efter att Sam och Oz kommer hem.

Igår efter middagen stod jag en bit bort från Connie och kunde då konstatera att hon var smutsig så jag sa: "You're such a dirty little baby." Och vet ni vad hon gjorde? Hon svarade:"Dirty" Hon är så smart vissa dagar :D

Nu ska jag kika och se om hon fortfarande sover, vilket vi hoppas att hon gör :P

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Pappan

- 26 i gårkväll

2010-02-23 @ 19:58:22
Postat av: mamma

plusgrader på dagen.. och töa.. men nu på morgon biter det i kinden även hos mig



2010-02-24 @ 08:46:41
Postat av: Nettan

vad vill ni ha sagt? Att jag ska vara glad åt mitt regn :O Aldrig, jag vägrar :O :P

2010-02-24 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0