Back again :D

Hej,      

Ja då var åter tillbaka i Hereford efter två veckor i Sverige :)

Och vad har man då sysslat med? Jo jag har varit duktig och börjat med Matte B på Komvux, kört en massa bil, solat och träffat folk :) En helt okej semester helt enkelt :D Och Viktjärn har varit så otroligt härligt och vackert :)

Jag träffade Ylva en stund på Ikea och nu smider vi onda planer för vintern och sommarn ;)

Igår kom jag tillbaka och eftersom jag har en mycket snäll pojkvän så slapp jag sitta på en buss i fyra timmar, vilken tur man har :)

Nu återstår det bara två veckor av sommarlovet och efter det har man tre lediga morgnar i veckan som kommer att ängnas åt matte och kanske lite simning :) Man kanske ska ta och ta tag i hälsan och livet


Kommentarer
Postat av: veneziabogdanov.blogg.se

fin blogg? följa varandra via bloglovin?

2010-09-03 @ 10:56:59
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej bigsis. saknar dig!

2010-09-12 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0