Valborg

Hej,

Idag har jag haft ledig morgon, älska :D

Sam och Oz har vart lediga idag men tog ut en dag utan barnen vilket jag tycker är helt okej :) Jag är ju dessutom ledig på Måndag, första maj är tydligen en röd dag här också.

Eftersom Ylva och Sandra är i Skottland så har jag inte så mycket att göra i helgen så det blir väl att se på film, och om jag orkar ta mig till stan så är jeansshopping ett måste. Varför är inte Erica här? Det finns inget värre än jeansshopping, men det är en nödvändigt ont eftersom varje gång jag har klänning när jag är med barnen så vill Millie också ha det och det är inte alltid världens smidigaste plagg för de aktiviteter som hon tycker om att sysselsätta sig med :P

Idag när jag hämtade Connie från dagis sa hennes fröken Jane att flera föräldrar hade frågat henne om jag har möjlighet att vara barnvakt så nu har jag sagt till henne att jag gärna sitterbarnvakt när jag kan, lite extra klirr i kassa kan man ju inte tacka nej till :D Det ger mig ju också möjligheten att jobba på att vara med barn som jag inte känner så bra :)

en kväll när vi bestämde oss för att grilla vid flodkanten, dock grillades bara frukt och mashmallows :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0