Long time no see

Hej,

Nu vare länge sedan, jag har nog inte bloggat sedan min födelsedag men sånt är livet. Nu är jag tillbaka på rättbloggbana igen, hoppas jag :P

Vad har jag haft för mig sedan mars då? Jag har vart ute och lapat sol, och fått bonnbränna :P Hur kommer det sig att jag tragglar med flickorna och solskyddsfaktor flera gånger per dag men struntar i mit själv? Inte så smart där Nettan.

Det har blivit försommar här i Hereford och jag, flickorna och de andra au pairerna lever loppan i solen :D Dock har det kommit dåliga nyheter som sprider ut gråa moln på vår blå himmel, nämligen att Ylva ska lämna oss om mindre än två veckor :O Är absolut inte redo för att hon ska lämna mig än :( Men än är inte vi klara med våra äventyr, de finns flera episka resor och äventyr vi har planerat :D

Jag och Ylva :D

Millie har blivit tre år gammal och hon har en cykel som hon älskar, hon pussade den till och med idag :P Skulle gärna ta med den på en promenad men hon har inte riktigt fattat tanken med att bromsa så det lär ju inte bli av än på ett tag :/

Connie struttar runt som vanligt om ca två veckor blir connie 18 månader och träder därmed in i samma ålder som Millie var i när hon kom in i trotsåldern :s vi får väl se hur det går med det, det är så svårt att uppfostra en liten en, de förstår ju inte så mycket.

De senaste veckorna har gått i pickickernas tecken, det har vart flera per vecka men det är inte många jag kan lägga upp bilder på för Sam och Oz vill inte att jag lägger upp bilder på flickorna. Men några bilder finns det säkert :D

Jag och Harry försökte spela på grässtrån :P Jag har äntligen fått till det för första gången i mitt liv ;D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis mitt lilla barn att du änligen har blivit så stor så du kan få fram ljud på ett strå...

Betyder det att du inte behöver pianot längre?

2010-04-28 @ 07:17:04
Postat av: Nettan

Det gör det absolut inte :O Hur kan du ens låta så hemska ord gå över dina läppar? :O Eller i detta fall fingrar och tangentbord :P

2010-04-29 @ 19:29:08
Postat av: Pappan

Skulle inte pianot göra sej jäkligt bra där i rummet som frysboxarna stod i? innanför köket?? :) Tips från Pappan

2010-05-02 @ 21:56:27
Postat av: Nettan

Tack Pappa för de snälla orden :)

2010-05-03 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0